Η εθελοντική συνεισφορά σε είδος πρέπει να συνδέεται άμεσα με το έργο. Εναπόκειται στην αιτούσα οργάνωση να αποφασίσει ποια σχετική εθελοντική εργασία συνεπάγεται.
ΠερισσότεραΗ εθελοντική συνεισφορά σε είδος πρέπει να συνδέεται άμεσα με το έργο. Εναπόκειται στην αιτούσα οργάνωση να αποφασίσει ποια σχετική εθελοντική εργασία συνεπάγεται.
ΠερισσότεραΌχι, ένα αμειβόμενο μέλος του προσωπικού δεν μπορεί να είναι και εθελοντής.
ΠερισσότεραΌσον αφορά τους ελεγμένους λογαριασμούς των δύο τελευταίων ετών, εφόσον ο οργανισμός ελέγχεται από ορκωτούς λογιστές, αρκεί να υποβληθεί ο πιο πρόσφατα συμπληρωμένος ελεγμένος λογαριασμός.
ΠερισσότεραΝαι, τα δικαιολογητικά πρέπει να υποβάλλονται τόσο από τον κύριο αιτούντα όσο και από τους εταίρους του έργου.
ΠερισσότεραΔεν υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες για τον τύπο του υποβληθέντος βιογραφικού σημειώματος.
ΠερισσότεραΌχι, δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των εταίρων του έργου για κάθε πρόταση.
ΠερισσότεραΝαι, τα κενά υπολογίζονται στον αριθμό χαρακτήρων.
ΠερισσότεραΝαι, η αίτηση μπορεί να υποβληθεί μόνο στα Αγγλικά.
ΠερισσότεραΔεν αποκλείονται οι ευάλωτοι αναγνωρισμένοι πρόσφυγες, αλλά προτεραιότητα έχουν οι ευάλωτοι αιτούντες άσυλο.
ΠερισσότεραΜέλη του Δ.Σ. μπορούν να συμμετέχουν ως μισθωτοί υπάλληλοι στο έργο, εφόσον δεν υπάρχει τέτοιος αποκλεισμός που ορίζεται στο καταστατικό του αιτούντος οργανισμού, εφόσον η συμμετοχή τους ως αμειβόμενος υπάλληλος συμβάλλει αιτιολογημένα στην υλοποίηση του έργου και ειδικά εάν συμπεριλαμβανόταν στη μισθοδοσία του αιτούντος οργανισμού πριν από την υποβολή της πρότασης του έργου.
ΠερισσότεραΝαι, οι προτάσεις μπορούν να υποβληθούν για οποιοδήποτε από τις δύο ομάδες στόχου ή και τις δύο μαζί. Στην περίπτωση που η πρόταση αφορά δομή φιλοξενίας και για τις δύο ομάδες στόχου, οι προτάσεις πρέπει να καταδεικνύουν σαφώς χωρικό διαχωρισμό της δομής στέγασης κάθε ομάδας στόχου.
ΠερισσότεραΟ σχεδιασμός των επιχορηγήσεων του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου περιλαμβάνει συστηματικά δράσεις προς όφελος κοινωνικών ομάδων που κινδυνεύουν από κοινωνικό αποκλεισμό, συμπεριλαμβανομένων των Ρομά. Πράγματι, το πρόγραμμα “Άσυλο και Μετανάστευση” στοχεύει στους αιτούντες άσυλο, ωστόσο, τα προγράμματα που χρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα «Τοπική Ανάπτυξη και Μείωση της Φτώχειας», όπως το Κέντρο Αλληλεγγύης της Αθήνας που υλοποιείται […]Περισσότερα
Ανατρέξτε στην ενότητα 8 του Παραρτήματος “Οδηγίες αιτούντων” της πρόσκλησης.
ΠερισσότεραΝαι, ο κύριος εταίρος του προγράμματος πρέπει να πληροί όλα τα κριτήρια επιλεξιμότητας που ορίζονται στην ενότητα 4 επιλέξιμοι υποψήφιοι της πρόσκλησης.
ΠερισσότεραΤα νομικά έγγραφα μπορούν να υποβληθούν στα ελληνικά.
ΠερισσότεραΟ συνολικός σχεδιασμός των επιχορηγήσεων του ΕΟΧ στην Ελλάδα περιλαμβάνει την υποστήριξη των Ρομά. Ωστόσο, όσον αφορά στη τρέχουσα πρόσκληση για «Ανοικτά κέντρα φιλοξενίας για ευάλωτους αιτούντες άσυλο στην Ελλάδα» στο πλαίσιο του προγράμματος «Ασυλο και Μετανάστευση» που χρηματοδοτούν τα EEA Grants, η πρώτη ομάδα στόχος είναι οι ευάλωτοι αιτούντες άσυλο. Σας ενθαρρύνουμε να μελετήσετε […]Περισσότερα
Η κύρια ομάδα-στόχος είναι οι ασυνόδευτοι ανήλικοι αιτούντες άσυλο ηλικίας κάτω των 18 ετών. Ο στόχος των 75 αναφέρεται στο συνολικό αριθμό των θέσεων στα κέντρα φιλοξενίας. Η ελάχιστη διάρκεια κάθε έργου είναι ένα (1) έτος και όλα τα έργα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως τις 31/12/2023.
ΠερισσότεραΔεν υπάρχει περιορισμός όσον αφορά την ελάχιστη γεωγραφική απόσταση μεταξύ δύο κέντρων και δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των θέσεων που πρέπει να παρέχονται από το κέντρο. Παρόλο που υπάρχουν κάποιες οδηγίες από το ΕΚΚΑ και το AMIF (ΤΑΜΕ), η ανοιχτή πρόσκληση δεν περιλαμβάνει έναν τέτοιο περιορισμό, έτσι ώστε οι υποψήφιοι να μπορέσουν να αναπτύξουν […]Περισσότερα
Σύμφωνα με το κεφάλαιο 4 της πρόσκλησης, με τίτλο “Επιλέξιμοι υποψήφιοι”, οι υποψήφιοι ανάληψης έργου πρέπει να είναι εγγεγραμμένοι στην Ελλάδα και να εμπίπτουν στον ακόλουθο ορισμό: “Μη κερδοσκοπικός οργανισμός εγκατεστημένος ως νομικό πρόσωπο, μη εμπορικού σκοπού και ανεξάρτητος της τοπικής, περιφερειακής και κεντρικής κυβέρνησης, των δημόσιων φορέων, των πολιτικών κομμάτων και των εμπορικών οργανώσεων». […]Περισσότερα
Προς το παρόν δεν υπάρχει τέτοια λειτουργία. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα αποτελεί εργαλείο υποβολής προτάσεων κατά τη διάρκεια της ανοικτής πρόσκλησης και υποβολής εκθέσεων αναφοράς κατά τη διάρκεια της περιόδου υλοποίησης του έργου. Ωστόσο, αν ένας οργανισμός επιδιώκει εταιρική σχέση συναργασίας , αυτό μπορεί να δημοσιευτεί μέσω της ιστοσελίδας του προγράμματος.
ΠερισσότεραΣύμφωνα με το κείμενο της πρόσκλησης, πρέπει να χρηματοδοτηθούν “μακροπρόθεσμες λύσεις στέγασης”, δηλαδή ξενώνες και δομές ανεξάρτητης υποστηριζόμενης διαβίωσης (διαμερίσματα). Τα ξενοδοχεία, οι ασφαλείς ζώνες στα camps και τα καταλύματα που παρέχονται στα κέντρα υποδοχής και ταυτοποίησης θεωρούνται λύσεις έκτακτης ανάγκης ή προσωρινής στέγασης και συνεπώς δεν χρηματοδοτούνται μέσα από την Ανοικτή Πρόσκληση (βλ. Επίσης […]Περισσότερα
Στο πλαίσιο της Ανοιχτής Πρόσκλησης, ο “ευάλωτος ανήλικος που προτίθεται να υποβάλει αίτηση ασύλου” αναφέρεται σε ασυνόδευτους ανήλικους και όχι σε συνοδευόμενα ανήλικα παιδιά. Επιπλέον, σημειώστε ότι οι τοποθετήσεις στα κέντρα που χρηματοδοτούνται μέσω επιχορηγήσεων του ΕΟΧ θα διευκολυνθούν μέσω της καθιερωμένης επίσημης οδού παραπομπής παραπομπής για τους ασυνόδευτους ανηλίκους, που γίνονται αποκλειστικά από το […]Περισσότερα
Οι υπηρεσίες που αναφέρονται στην παράγραφο 2.6 πρέπει να προσφέρονται εντός των ανοικτών κέντρων φιλοξενίας, αλλά μπορούν να προσφέρονται και σε άλλες εγκαταστάσεις εκτός των κέντρων φιλοξενίας μέσω συνεργασιών που προβλέπονται σε κάθε πρόταση έργου. Επιπλέον, σημειώστε ότι ο κύριος αιτών πρέπει να πληροί όλα τα κριτήρια επιλεξιμότητας που αναφέρονται στην ενότητα 4 της Ανοικτής […]Περισσότερα
Σύμφωνα με την παράγραφο 4.12 της ανοικτής πρόσκλησης: “Συνεργάτες: Τα έργα/προγράμματα σχέδια μπορούν να υλοποιηθούν σε συνεργασία με τους εταίρους του έργου. Όλοι οι εταίροι του έργου πρέπει να έχουν κοινό στόχο και να συμβάλλουν ενεργά στην επίτευξη των στόχων του έργου, όπως αυτοί ορίζονται στην πρόταση. Ο ρόλος και οι ειδικές υποχρεώσεις που αναλαμβάνει […]Περισσότερα
Κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης της επιλεξιμότητας της πρότασης, ο διαχειριστής της επιχορήγησης (FO) θα επανεξετάσει την υποβληθείσα τεκμηρίωση για να διασφαλίσει τη σχέση μεταξύ της κεντρικής οργάνωσης και της ελληνικής ΜΚΟ. Συγκεκριμένα, ο FO θα αξιολογήσει εάν η ελληνική οργάνωση έχει αναλάβει τις δραστηριότητες της κεντρικής, αν διατηρεί μια σχέση (μητρική-θυγατρική εταιρεία κλπ.) και […]Περισσότερα
Πράγματι, το Πρόγραμμα «Τοπική Ανάπτυξη και Μείωση της Φτώχεια» περιλαμβάνει μόνο προκαθορισμένα έργα όπως παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα του προγράμματος. Ωστόσο, στο πλαίσιο του ίδιου προγράμματος, θα δημοσιευθεί στις αρχές του 2020 μια ανοικτή πρόσκληση υποβολής “διμερούς συνεργασίας”. Σε περίπτωση που ο οργανισμός σας πληροί τα κριτήρια επιλεξιμότητας που καθορίζονται στην πρόσκληση, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση.
ΠερισσότεραΜε βάση την παρ. 4.12 “Τα σχέδια μπορούν να υλοποιηθούν σε συνεργασία με τους εταίρους του έργου. Όλοι οι εταίροι του έργου πρέπει να έχουν κοινό στόχο και να συμβάλλουν ενεργά στην επίτευξη των στόχων του έργου, όπως ορίζεται στην πρόταση. Ο ρόλος και οι ειδικές υποχρεώσεις που αναλαμβάνει κάθε εταίρος πρέπει να ορίζονται σαφώς […]Περισσότερα
Οι υποψήφιοι πρέπει να διεξάγουν έρευνα αγοράς κατά το στάδιο υποβολής των προτάσεων για τον προσδιορισμό του κτιρίου που θα χρησιμοποιηθεί για τις ανάγκες του έργου. Σε περίπτωση επιλογής του έργου, κατά τη φάση της ανάθεσης πρέπει να παρασχεθεί εγκαίρως η σχετική σύμβαση.
ΠερισσότεραΔεν υπάρχει άλλος γεωγραφικός περιορισμός εκτός από αυτούς που ρητά αναφέρονται στο κείμενο της Ανοιχτής Πρόσκλησης: “2.2: Το γεωγραφικό πεδίο εφαρμογής των έργων είναι το σύνολο της επικράτειας της Ελλάδας, υπό την προϋπόθεση ότι τα ακόλουθα στοιχεία που περιγράφονται στα σημεία 2.3, 2.4, 2.5 παρακάτω, λαμβάνονται υπόψη για την ίδρυση των κέντρων στέγασης”. 2.3 Τα […]Περισσότερα
Οι στόχοι που αναμένονται να επιτευχθούν στο πλαίσιο αποτελεσμάτων της ανοικτής πρόσκλησης θα παρακολουθούνται συγκεντρωτικά για όλα τα προς υλοποίηση έργα. Συγκεκριμένα, έως και 2250 ασυνόδευτα ανήλικα και 750 άλλο ευάλωτοι δικαιούχοι αιτούντες άσυλο αναμένεται να επωφεληθούν από κατά τη διάρκεια της περιόδου υλοποίησης των έργων. Με βάση αυτούς τους στόχους, οι υποψήφιοι για υλοποίησης […]Περισσότερα
Κατ ‘αρχήν, υπάρχει η ίδια ευελιξία στο πλαίσιο αυτής της ανοικτής πρόσκλησης. Ωστόσο, ο ανάδοχος φορέας που θα είναι υπεύθυνος για το πρόγραμμα θα πρέπει να εξισορροπήσει αυτή την συνθήκη με τους στόχους που έχουν τεθεί για την υλοποίηση του έργου.
ΠερισσότεραΗ επιλεξιμότητα των δαπανών αρχίζει την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Πράγματι, η προτεραιότητα είναι να λειτουργήσουν οι ξενώνες το συντομότερο δυνατό.
ΠερισσότεραΟ ορισμός των ευάλωτων ομάδων που μπορούν να επωφεληθούν από τα έργα είναι αυτός που περιλαμβάνεται στο άρθρο 21 της οδηγίας 2013/33 / ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 26ης Ιουνίου 2013, για τον καθορισμό προτύπων υποδοχής αιτούντων διεθνή προστασία. Από αυτές τις ομάδες, η πρόσκληση θα δώσει προτεραιότητα σε (α) εγγείους και […]Περισσότερα
Ναι, όπως αναφέρεται στο κείμενο της ανοικτής πρόσκλησης «οι υπεύθυνοι έργων που λειτουργούν κέντρα φιλοξενίας για ασυνόδευτα ανήλικα πρέπει να έχουν έγκυρη εγγραφή στο επίσημο μητρώο των ξενώνων για ασυνόδευτα ανήλικα που διατηρεί το ΕΚΚΑ ή να εγγραφούν έως την ημερομηνία έναρξης του έργου, όπως ορίζεται από τη σχετική νομοθεσία». Οι παραπάνω υποχρεώσεις θα ελεγχθούν […]Περισσότερα
Τρεις είναι οι κύριοι άξονες βιωσιμότητας: α) Οι συνολικές προσπάθειες και συγκέντρωσης χρηματοδοτικών κεφαλαίων, συμπεριλαμβανομένης της διαφοροποίησης των υφιστάμενων και των μελλοντικών κεφαλαίων. β) Η τρέχουσα οικονομική ικανότητα. γ) Η ικανότητα απορρόφησης κεφαλαίων, η τεκμηριωμένη ικανότητα κάλυψης βασικών λειτουργιών και η συνεργασία με άλλους φορείς.
ΠερισσότεραΑυτή είναι η αρχική εκτίμηση που βασίζεται στο γεγονός ότι όλα τα χρηματοδοτούμενα έργα θα έχουν διάρκεια τουλάχιστον 12 μηνών και προϋπολογισμό τουλάχιστον 1 εκατομμύριο ευρώ. Ωστόσο, με βάση τις προτάσεις που θα υποβληθούν και την κατάταξη των αξιολογητών, ο τελικός αριθμός των έργων σχεδίων μπορεί να διαφέρει από αυτό που αρχικά αναμενόταν.
ΠερισσότεραΝαι, ο αιτών μπορεί να προτείνει τη χρηματοδότηση περισσότερων από ένα προγράμματα σε δύο διαφορετικές τοποθεσίες στην Ελλάδα, εφόσον πληρούνται οι προδιαγραφές που περιγράφονται στο τμήμα 4 “επιλέξιμοι υποψήφιοι της πρόσκλησης”.
ΠερισσότεραΑπό το 10% της ιδίας συνεισφοράς, το μισό (50%) θα πρέπει να παρέχεται υπό τη μορφή εθελοντικής εργασίας και το άλλο μισό (50%) με την μορφή χρηματοδοτικής συνεισφοράς από πρός τους πόρους του έργου. Το δεύτερο μισό της ιδίας συνεισφορά δεν μπορεί να είναι σε είδος (π.χ. ενοικιάσεις, αναλώσιμα κ.λπ.). Θα πρέπει να είναι σε […]Περισσότερα
Ναι, οι οργανώσεις υλοποίησης του έργου μπορούν να συνεισφέρουν κατά 5% στις δαπάνες προσωπικού με τους ιδίους οικονομικούς πόρους. Επειδή αυτό μπορεί να δημιουργήσει τον κίνδυνο διπλής χρηματοδότησης, τα φύλλα εργασίας θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ως τεκμηρίωση του τρόπου κατανομής του χρόνου εργασίας μεταξύ διαφόρων χρηματοδοτικών πόρων, χορηγών κ.λπ.
ΠερισσότεραΟ ανάδοχος του έργου μπορεί να χρησιμοποιήσει άλλες υπάρχουσες εγκαταστάσεις που λειτουργούν από τον ίδιο ή άλλον εταίρο του έργου για την παροχή των “άλλων υπηρεσιών” (που δεν αφορούν στη διαμονή). Σε τέτοιες περιπτώσεις, πρέπει να συμπεριληφθεί στην πρόταση μια αιτιολόγηση για που να εξηγεί τους λόγους που προκρίνεται η συγκεκριμένη λύση ως βέλτιστη. Επιπλέον, […]Περισσότερα
Τα δικαιολογητικά πρέπει να επισυνάπτονται για κάθε εταίρο. Για ξένους εταίρους, θα γίνουν σχετικές προσαρμογές της απαιτούμενης τεκμηρίωσης εάν αυτό καταστεί απαραίτητο. Σε όλες τις περιπτώσεις, τα έγγραφα αλλοδαπών εταίρων πρέπει να υποβάλλονται στα ελληνικά ή στα αγγλικά. Πρέπει να υποβληθεί μαζί με την αίτηση επιστολή προθέσεων για τη συνεργασία, υπογεγραμμένη από τους εταίρους του […]Περισσότερα
Οι όροι επιχορηγήσεων των EEA Grants δείχνουν ότι μια οντότητα για να θεωρηθεί ΜΚΟ πρέπει να συμμορφώνεται με τα ακόλουθα: “Μία μη κυβερνητική οργάνωση (ΜΚΟ) είναι επιλέξιμη για στήριξη στο πλαίσιο του Προγράμματος εάν πληροί τον ακόλουθο ορισμό: πρόκειται για μη κερδοσκοπική, εθελοντική οργάνωση εγκατεστημένη ως νομική οντότητα, με μη εμπορικούς σκοπούς, ανεξάρτητη από τις […]Περισσότερα
Οι δραστηριότητες που περιγράφονται στην ενότητα 2.6 του κειμένου της ανοιχτής πρόσκλησης (και στην ενότητα “Αναμενόμενα αποτελέσματα” του εγγράφου “Οδηγίες υποψηφίου”) είναι ενδεικτικές. Πράγματι, η ενότητα 2.6 του κειμένου της ανοιχτής πρόσκλησης αναφέρεται συγκεκριμένα στα ασυνόδευτα ανήλικα, ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές τις δραστηριότητες είναι επίσης σχετικές με τη δεύτερη ομάδα στόχου (ευάλωτους αιτούντες άσυλο, […]Περισσότερα
Σύμφωνα με την ανοικτή πρόσκληση, παράγραφος 4.2, «Οι επιλέξιμοι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν μόνο μία πρόταση ως κύριος αιτών και να συμμετάσχουν σε μία πρόταση ως εταίρος – μπορούν να υποβληθούν συνολικά δύο προτάσεις με τον ίδιο αιτούντα είτε ως αρχηγό είτε ως εταίρος». και παράγραφος 4.11 «… δεν έχουν υποβληθεί περισσότερες αιτήσεις από τον […]Περισσότερα
Σύμφωνα με το κείμενο της πρόσκλησης, σημείο 4, παράγραφος 4.7 “Για τα κέντρα φιλοξενίας για ασυνόδευτους ανήλικους αιτούντες άσυλο, οι υποψήφιες οργανώσεις θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένες στο μητρώο ασυνόδευτων ανηλίκων του ΕΚΚΑ, όπως ορίζεται από τη σχετική κοινή υπουργική απόφαση για το« Εθνικό Μητρώο για Ασυνόδευτα Ανήλικα». Για την εγγραφή στο μητρώο του ΕΚΚΑ […]Περισσότερα
Αναφερόμαστε στην ισχύουσα νομοθεσία σχετικά με την πιστοποίηση της εταιρείας / του οργανισμού σας ως οντότητας εξουσιοδοτημένης να προσφέρει υπηρεσίες κοινωνικής πρόνοιας και φροντίδας. Λαμβάνεται υπόψη ο Νόμος 4455/2017, καθώς και κάθε άλλος σχετικός νόμος, υπουργική απόφαση, εγκύκλιος κ.λπ.
ΠερισσότεραΑνατρέξτε στην ερώτηση και απάντηση νούμερο 21.
ΠερισσότεραΝαι, ένας οργανισμός μπορεί να υποβάλει αίτηση εφόσον πληροί τα κριτήρια επιλεξιμότητας, με ή χωρίς συνεργάτη. Η συνεργασία δεν είναι προϋπόθεση αλλά επιλογή.
ΠερισσότεραΤο κόστος διαχείρισης του έργου μπορεί να κατανεμηθεί (με το αντίστοιχο ποσοστό απασχόλησης) και να συνδεθεί με κάθε σχετική δραστηριότητα του έργου ή να συνδυαστεί με την εκπόνηση του”Project Management” με τις αντίστοιχες δραστηριότητες και τον κατάλληλο προϋπολογισμό. Τα έξοδα διαχείρισης πρέπει να είναι ουσιώδη και να αντιστοιχούν αναλόγως με την υλοποίηση του έργου.
ΠερισσότεραΌσον αφορά τους γενικούς στόχους που παρουσιάστηκαν στο κείμενο της ανοιχτής πρόσκλησης, παρακαλείσθε να εξετάσετε την ερώτηση και την απάντηση 29 του τμήματος FAQ που διευκρινίζει ότι οι στόχοι καθορίζονται στο σύνολο της ανοιχτής πρόσκλησης (σωρευτικά για όλα τα χρηματοδοτούμενα έργα) και όχι για κάθε έργο ξεχωριστά. Για το σκοπό αυτό, οι υποψήφιοι υποψήφιοι έργων […]Περισσότερα
Η εγγραφή ενός οργανισμού στο εθνικό μητρώο μη κερδοσκοπικών οργανισμών του ιδιωτικού τομέα δεν αρκεί για να συμμορφώνεται με το σημείο 4.6 της ανοικτής πρόσκλησης. Οι αιτούντες πρέπει επίσης να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις του άρθρου. 5 του Ν. 4455/2017, δηλαδή στους αιτούντες να έχει χορηγηθεί και να διαθέτουν έγκυρη άδεια / πιστοποίηση προκειμένου να […]Περισσότερα
Σύμφωνα με την πρόνοια 4.1. της ανοικτής πρόσκλησης, «οι επιλέξιμοι αιτούντες είναι μη κυβερνητικοί οργανισμοί (ΜΚΟ) που είναι εγγεγραμμένοι στην Ελλάδα». Κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης της επιλεξιμότητας της πρότασης, το FO θα επανεξετάσει την υποβληθείσα τεκμηρίωση για να εξασφαλίσει τη σχέση μεταξύ των δύο οργανισμών (διεθνής και ελληνική). Συγκεκριμένα, το FO θα αξιολογήσει εάν […]Περισσότερα
Ναι αναφερόμαστε στο άρθρο. 7 παρ. 5 του Ν. 4455/207.
ΠερισσότεραΓια να έχετε καθεμία από τις δύο απαιτούμενες πιστοποιήσεις(δηλ. Ξενώνα εγγεγραμμένο στο μητρώο του ΕΚΚΑ, πιστοποιημένο οργανισμό που παρέχει υπηρεσίες κοινωνικής πρόνοιας) πρέπει να συμμορφωθείτε με τους κανόνες που ορίζει η νομοθεσία: υπουργική απόφαση ΦΕΚ 2399 / Β-19-6 / 2019, ν.4455 / 2017 άρθρο 7 και ν. 2646/1998 άρθρο 3, παρ. 2. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με […]Περισσότερα
Κατ ‘αρχήν, οι συνδυαστικοί τρόποι φιλοξενίας επιτρέπονται εφόσον κάθε πτυχή προστασίας (των παιδιών) λαμβάνεται επαρκώς υπόψη στη μεθοδολογία εκπόνησης του έργου. Κατά την αξιολόγηση των προτάσεων θα αξιολογηθεί ο βαθμός στον οποίο η προτεινόμενη μέθοδος εξασφαλίζει προστασία και για τις δύο ομάδες-στόχους.
ΠερισσότεραΌπως αναφέρεται στην παράγραφο 1.2.2 της ανοικτής πρόσκλησης «Το συνολικό διαθέσιμο ποσό για την πρόσκληση είναι € 7.632.000. Ενδεικτικά θα επιλεγούν 3-6 έργα, με τη συνολική επιχορήγηση για κάθε έργο να κυμαίνεται από τουλάχιστον 1.000.000 € έως 3.000.000 κατ ‘ανώτατο όριο. Το ποσό της επιχορήγησης δεν συμπεριλαμβάνει τη συγχρηματοδότηση του έργου». Για το σκοπό αυτό, […]Περισσότερα
Κατ ‘αρχήν, οι συνδυαστικοί τρόποι φιλοξενίας επιτρέπονται εφόσον κάθε πτυχή προστασίας (των παιδιών) λαμβάνονται επαρκώς υπόψη στην στη μεθοδολογία του έργου. Σε τέτοιες περιπτώσεις, και δεδομένης της διάρκειας των έργων, ο αιτών πρέπει να αξιολογήσει επαρκώς γιατί αυτή η μέθοδος είναι η βέλτιστη και πώς θα εξασφαλίσει ένα εφικτό και οικονομικά αποδοτικό έργο υψηλού αντίκτυπου […]Περισσότερα
Σύμφωνα με την παράγραφο 4.1. της ανοικτής πρόσκλησης, «οι επιλέξιμοι αιτούντες είναι μη κυβερνητικοί οργανισμοί (ΜΚΟ) που είναι εγγεγραμμένοι στην Ελλάδα». Επιπλέον, σύμφωνα με την πρόβλεψη 4.5 της ανοιχτής πρόσκλησης υποβολής προτάσεων “Οι υποψήφιοι οργανισμοί πρέπει να επιδείξουν εμπειρία στο παρελθόν στην παροχή υπηρεσιών όπως η καθημερινή φροντίδα, οι νομικές, ιατρικές και ψυχοκοινωνικές υπηρεσίες για […]Περισσότερα
Η επιλεξιμότητα των δαπανών μπορεί να ξεκινήσει από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης. Οι αιτούντες μπορούν να υποβάλουν ένα σχέδιο χρονοδιαγράμματος που θα αναθεωρηθεί ή θα επιβεβαιωθεί κατά το στάδιο υπογραφής της συμφωνίας.
ΠερισσότεραΚατ ‘αρχήν, η χρηματική βοήθεια σε μετρητά δεν είναι επιλέξιμη δαπάνη βάσει αυτής της πρόσκλησης. Το έργο θα πρέπει να παρέχει δραστηριότητες για διαχείριση και υποστήριξη των ατομικών υποθέσεων των δικαιούχων που έχουν πρόσβαση στο υφιστάμενο σύστημα προστασίας, συμπεριλαμβανομένης της παροχής βοήθειας σε μετρητά, εάν είναι επιλέξιμες. Η διαδικασία των δημόσιων συμβάσεων περιγράφει τους κανόνες […]Περισσότερα
Οι οργανισμοί που παρέχουν υπηρεσίες υποστήριξης μόνο σε ομάδες – στόχους στις οποίες δεν ανήκουν σε τα ασυνόδευτα ανήλικα δεν χρειάζεται να εγγραφούν στο Μητρώο του ΕΚΚΑ, αλλά μόνο στο Μητρώο του Ν. 4455/2017 και να πιστοποιηθούν. Επίσης, πρέπει να κατέχουν επιχειρησιακή άδεια που εκδίδεται από την αρμόδια αρχή (νομαρχιακό, δήμο κ.λπ.) για τη λειτουργία […]Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την ειδοποίηση. Αυτό θα διορθωθεί άμεσα.
ΠερισσότεραΟι δωρεές δεν μπορούν να θεωρηθούν ως ιδία συνεισφορά. Σας προτείνουμε να δείτε εκ νέου τις προδιαγραφές που αναφέρονται στο παράρτημα της πρόσκλησης «Επιλεξιμότητα Δαπανών ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 10/12/2019», καθώς και τις απαντήσεις στις ερωτήσεις 1, 38, 39 και 66 που δημοσιεύθηκαν στην ενότητα «Συχνές Ερωτήσεις» στον ιστότοπο του προγράμματος.
ΠερισσότεραΜια επικαιροποιημένη έκδοση του Προτύπου πίνακα προϋπολογισμού έχει ανέβει στον ιστότοπο. 2. Μετά την καταχώρηση των δεδομένων σας στην πλατφόρμα υποβολής, όλοι οι υπολογισμοί γίνονται αυτόματα. Μια επικαιροποιημένη έκδοση του Προτύπου πίνακα προϋπολογισμού έχει ανέβει στον ιστότοπο. Μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε από αυτές τις τέσσερις μεθόδους για τον υπολογισμό των έμμεσων δαπανών. Τα υποστηρικτικά έγγραφα […]Περισσότερα
Όπως αναφέρεται στην ανοιχτή πρόσκληση, στην παράγραφο 6.6 «Ο υπεύθυνος του έργου υποχρεούται να παρέχει συγχρηματοδότηση έργου τουλάχιστον 10% και μέγιστο ποσοστό 30% επί των επιλέξιμων δαπανών. Η συγχρηματοδότηση πραγματοποιείται με τη μορφή μετρητών, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρονικών συναλλαγών ή συνεισφοράς σε είδος με τη μορφή εθελοντικής εργασίας. Η συνεισφορά σε είδος μπορεί να αντιπροσωπεύει έως και […]Περισσότερα
The EEA and Norway Grants are financial mechanisms financed by Iceland, Liechtenstein and Norway. The aim of the Grants is twofold – to reduce social and economic disparities in Europe and to strengthen the bilateral relations between the three donor countries and the 15 European countries which receive the funding. The EEA and Norway Grants operate in […]Περισσότερα
The foundation of the EEA and Norway Grants lies in the European Economic Area (EEA) agreement. The EEA Agreement brings Iceland, Liechtenstein, Norway and the EU together in a single market – often referred to as the Internal market. There is a need to reduce economic and social disparities between the regions in the EEA […]Περισσότερα
The beneficiary countries are Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Estonia, Greece (EEA Grants only), Hungary, Latvia, Lithuania, Malta, Poland, Portugal (EEA Grants only), Romania, Slovakia and Slovenia.
ΠερισσότεραThrough the EEA and Norway Grants, Iceland, Liechtenstein and Norway aim at contributing to, among other things, growth and jobs, tackle climate change and energy dependency, and reduce poverty and social exclusion. Beneficiaries are local, regional and national authorities, educational and research institutions, students, teachers and researchers, non-governmental organizations, small- and medium-sized enterprises and social […]Περισσότερα
Social Media